بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس: صفر تا صد افزایش سرعت بارگذاری

امروزه بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس و جذب مشتری دغدغه اصلی صاحبان کسب و کارها می باشد. دلیل اهمیت افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس، ارتباط مستقیم آن با بالا بردن بازدیدکنندگان سایت و در نتیجه تعداد مشتریان می باشد. گوگل اعلام کرده اگر قصد بالا بردن بازدید سایتتان را دارید، باید راهکارهای افزایش سرعت باز شدن سایت را پیاده سازی کنید تا پس از جلب رضایت کاربران، رتبه بیشتری نسبت به رقبا کسب نمایید. و اما ترفندهایی که در این مقاله برای افزایش سرعت بالا آمدن سایت بیان می کنیم شامل بهینه سازی تصاویر، استفاده از CDN، بهینه سازی دیتابیس و... است.

دریافت مشاوره

در این مقاله ساده ترین و کاربردی ترین راهکارها بیان شد. در صورتی که تمایل دارید حل مشکل خود را به ما بسپارید، با شماره زیر تماس بگیرید.

بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس

فهرست مطالب

چرا بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس مهم است؟

همانطور که گفتیم یکی از شرایط کسب رتبه بالا از گوگل، افزایش سرعت باز شدن سایت است. زمانی که کاربران وارد وب سایت شما می شوند، انتظار دارند در کمترین زمان سایت لود شده و بتوانند خدمات و محصولات ارائه شده را مشاهده کنند. حالا تصور کنید کاربر زمان زیادی را برای باز شدن سایت صرف کند، در نهایت از وب سایت شما خارج شده و به سراغ سایت رقبا می رود. این عمل کاربر نه تنها باعث کاهش بازدید وب سایت می شود، بلکه گوگل نیز از عدم رضایت کاربر مطلع شده و رتبه وب سایت شما را کاهش می دهد.

پس برای ارتقا رتبه سایت و جذب رضایت کاربر، لازم است ترفندهای افزایش سرعت لود سایت وردپرسی را بر روی سایت پیاده سازی کرده وسرعت باز شدن سایت را به کمتر از 4 ثانیه کاهش دهید.

ترفندهای افزایش سرعت لود وردپرس

برای بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس در کنار استفاده از افزونه ها راهکارهای دیگری نیز وجود دارد.در صورتی که  دلیل مناسبی برای عدم استفاده از افزونه ها دارید می توانید فقط از ترفندهای بدون افزونه استفاده کنید. اما به طور کلی تمامی راهکارهایی که در این مقاله گفته می شود سریع و قابل اجرا بوده و به راحتی می توانید با پیاده سازی آن تاثیر چشمگیری بر سرعت سایت خود داشته باشید.

1. بهینه سازی تصاویر

تصاویر بخش مهمی از وب سایت ما را تشکیل می دهند، به همین دلیل در سرعت سایت تاثیر به سزایی دارند. در واقع بهینه سازی تصاویر باعث افزایش سرعت بالا امدن سایت شده و موجب جذب ماطبان بیشتر می شود. بهینه سازی یک تصویر شامل فشرده سازی، ابعاد مناسب، بارگذاری تنبل و فرمت مناسب می باشد که در زیر هر یک را به طور کامل شرح می دهیم.

فشرده سازی:

فشرده سازی تصویر یعنی کاهش حجم تصویر. زمانی که می خواهید یک عکس را بر روی سایت بارگذاری کنید باید حجم آن را از 10 تا 70 کیلوبایت کاهش دهید. بالا بودن حجم تصاویر باعث کند شدن لود سایت خواهد شد که تاثیر منفی در جذب مخاطب دارد. فتوشاپ ابزاری مناسب برای کاهش حجم تصاویر است. اما در صورتی که تعداد عکس ها برای کاهش حجم و آپلود بر روی سایت بالا باشد می توانید از سایت ها و ابزارهای موجود استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما برای کاهش حجم یک یا چند تصویر، سایت imagecompressor.com می باشد. با استفاده از این سایت می توانید تصاویر خود را به راحتی بارگذاری کرده و پس طی شدن مرحله فشرده سازی، آن را بر روی وبسایت خود قرار دهید.

ابعاد مناسب:

علاوه بر حجم تصاویر، ابعاد آن نیز اهمیت بالایی دارد. یک تصویر بهینه دارای ابعاد مناسب و ریسپانسیو می باشد تا در زمان و مکان مختلف، با ابعاد مناسبی ظاهر شود. شما باید این ابعاد را با توجه به مکان عکس و ریسپانسیو بودن آن تشخیص داده و به کار ببرید.

بارگذاری تنبل:

بارگذاری تنبل یعنی زمانی که صفحه نمایش بر روی تصویر قرار می گیرد، تصویر لود شود و تا قبل از آن عکس ها باز نشوند. فرض کنید در یک صفحه از سایت 50 تصویر وجود دارد. اگر بارگذاری تنبل فعال باشد، تنها چند عکس اول صفحه وب لود شده و به کاربر نمایش داده می شود و عکس های دیگر تا زمانی که کاربر اسکرول نکرده است، لود نمی شوند. این موضوع به افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرسکمک بسیاری می کند.

فرمت مناسب:

به طور کلی عکس فرمت های مختلفی مانند BMB، TIFF و GIF دارد اما اصولا برای تصاویر وب سایت از فرمت JPEG (jpg) استفاده می شود.

بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس
بهینه سازی تصاویر جهت بالا بردن سرعت لود سایت وردپرسی

2. استفاده از افزونه و سیستم های کش

زمانی که یک فرد وارد وب سایت می شود، اطلاعات از پایگاه داده استخراج شده و بر روی صفحه نمایش در قالب سایت به کاربر نمایش داده می شود. طی شدن این مراحل نیازمند زمان بسیاری است که باعث کند شدن لود سایت می شود. اما اگر سیستم کش بر روی سایت فعال باشد، دیگر نیاز نیست با هر بار ورود کاربران به سایت، اطلاعات از دیتابیس خارج شود. برای مثال اگر باز شدن سایت 2 ثانیه زمان ببرد، سیستم کش داده ها را یک بار دریافت و ذخیره کرده و برای ورود کاربران دیگر از داده های ذخیره شده استفاده می کند و سرعت باز شدن سایت را تا 100 میلی ثانیه کاهش می دهد. شما می توانید مدت زمان ذخیره داده ها را به وسیله افزونه های کش مشخص کنید.

برای فعالسازی سیستم کش، افزونه های بسیاری وجود دارد که می توانید به راحتی و بدون کد نویسی از آن ها استفاده کنید. یکی از کاربردی ترین افزونه های افزایش سرعت لود سایت وردپرسی wp Rocket می باشد. این افزونه توسط شرکت های مختلف فارسی سازی شد و به فروش می رسد. ما به شما سایت ابزار وردپرس را برای خرید این افزونه پیشنهاد می دهیم. از جمله قابلیت های افزونه وردپرسی wp Rocket شامل:

  • کش صفحات سایت
  • استفاده از خزندگان برای بهتر ایندکس شدن صفحات سایت در موتورهای جستجو
  • فشرده سازی قوی کد‌ فایل های css، html و js
  • قابلیت بارگذاری تنبل تصاویر (lazy loading)
  • رابط کاربری آسان
  • بهینه سازی دیتابیس (پایگاه داده)
  • پشتیبانی از سایت های چند زبانه
  • سازگاری با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

3. استفاده از طراحی ساده

برخی از وبسایت ها با هدف جذب مشتری، طراحی های شلوغ و پیچیده ای برای وب سایت خود طراحی می کنند و از حجم کدهای موجود بر روی سایت غافل می شوند. خصوصا در سایت های وردپرسی، برای کوچکترین قابلیت ها اقدام به نصب افزونه های سنگین می کنند. این کار نه تنها باعث جذب مشتری نمی شود، بلکه به دلیل کاهش سرعت ، بازدید سایت به شدت کاهش پیدا می کند.

به طور کلی یک وب سایت ساده علاوه بر کاهش حجم کدهای html، css و افزایش سرعت بالا آمدن سایت، باعث می شود کاربر به راحتی محصولات و خدمات مود نظر خود را پیدا کرده و برای ارتباط با شما اقدام کند. پس در وب سایت خود، طراحی ساده را مدنظر قرار دهید و از نصب افزونه های سنگین خودداری کنید تا با افزایش سرعت لود وردپرس، کاربران بیشتری را به سایت جذب نمایید.

4. عدم استفاده از تعداد زیادی فونت

اگر به دنبال افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس خود هستید، لازم است فونت های متنوعی که بر روی سایت فعال کرده اید، حذف کنید. وجود تعداد زیادی از فونت های مختلف بر روی سایت باعث افزایش حجم صفحات وب و تعداد درخواست ها شده و در نتیجه تاثیر منفی بر سرعت سایت وردپرسی خواهد داشت.

5. حذف خطاهای 404 سایت

یکی از دلایل کاهش سرعت سایت وردپرسی، وجود تعداد بیشمار خطاهای 404 می باشد. این خطا علاوه بر اینکه بر روی سرعت سایت موثر است، برای سئو سایت نیز مشکلاتی به وجود می آورد. دلیل اهمیت حذف خطاهای 404 این است که مرورگر زمانی را صرف دانلود محتوای صفحه ای می کند که اصلا وجود ندارد. برای شناسایی و رفع ایُن خطاها می توانید به سرچ کنسول وب سایت مراجعه نمایید و یا از سایت Online Broken Link Checker استفاده نمایید. اگر برای رفع خطای 404 مایل به نصب افزونه هستید، ما به شما افزونه Broken Link Checker را پیشنهاد می دهیم. این افزونه به شما کمک می کند لینک های خراب وب سایت را شناسایی کرده و آن ها را ریدایرکت و اصلاح نمایید.

بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس
حذف خطاهای 404 سایت وردپرسی

6. استفاده از CDN

CDN یکی از راه های افزایش سرعت سایت وردپرسی است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. وقتی شما یک سایت را پیاده سازی می کنید، ممکن است کاربران از سراسر نقاط کشور و جهان وارد وب سایت شما شوند. اما به دلیل فاصله سرور سایت و مکان کاربر، سرعت لود سایت کاهش می یابد.

برای حل این مشکل، CDN با اتصال سرورها در سراسر جهان به یک دیگر و ارسال اطلاعات به آن ها، باعث می شود هر کاربر در هر نقطه دنیا، در سریع ترین حالت ممکن اطلاعات وب سایت شما را از نزدیک ترین سرور دریافت کرده و سایت با سرعت بالا باز شود. CDN های بسیاری وجود دارد که شما می توانید از طریق آن ها سرعت سایت خود را افزایش دهید که در زیر معروف ترین ان ها را معرفی می کنیم:

کلود فلر (cloudflare) : cloudflare یکی از CDN های معروف جهان است که امکانات زیادی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کربران قرار داده است. تنها در صورتی که حجم ترافیک وب سایت شما بالا باشد، نیازمند استفاده از نسخه پرو کلود فلر هستید. البته این سیستم در ایران سرور نداشته و با برخی از سرورهای ایرانی در تداخل می باشد.

ابر آروان : این سیستم جز معروف ترین CDNهای ایرانی است که دارای شبکه توزیع محتوای قدرتمندی می باشد. تاسیس این شرکت حدود 5 سال پیش بوده و در حال حاضر جز باکیفیت ترین سرورهای ابری ایران است. سیستم ابر آروان از سرورهای داخلی استفاده می کند و همین موضوع باعث جلب رضایت کاربران در سراسر کشور شده است. با استفاده از این سیستم می توانید سرعت سایت خود را در سراسر کشور افزایش دهید.

ابر دراک : سیستم ابر دراک متشکل از جوانان خلاق شیرازی است که با گذشت زمان توانسته اند سرویس های ابری خوبی در اختیار کاربران قرار دهند. استفاده از این سرویس های CDN این شرکت نیز برای بالا بردن سرعت سایت به شما پیشنهاد می شود.

بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس
استفاده از هاست یا سرور مناسب و معتبر

7. استفاده از هاست یا سرور مناسب

برای افزایش سرعت باز شدن سایت، مهم ترین قدم استفاده از هاست یا سرور معتبر است. یک شرکت ارائه دهنده هاست یا سرور همواره بهینه سازی سایت و عملکرد آن را اولویت خود قرار می دهد تا حتی در صورتی که از هاست های اشتراکی استفاده شود، مشکلی در روند سایت و سرعت آن پیش نیاید. یک شرکت معتبر و خوب هاستینگ، علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، مجهز به هارد NVMe بوده و CPU لازم را برای سایت اختصاص می دهد.

زمانی که می خواهید یک شرکت هاستینگ را انتخاب کنید باید به مقدار پهنای باند، نوع سیستم عامل، مشخصات سخت افزاری سیستم سرور دقت کنید تا بهترین آن را شناسایی کنید. افرادی که بدون توجه به این نکات اقدام به خرید هاست می کنند، پس از گذشت مدتی با مشکلات کاهش سرعت سایت مواجه می شوند.

میهن وب هاست و نت افراز جز بهترینشرکت های هاستینگ هستند که ما بر اساس تجربه خود آن ها را به شما معرفی می کنیم. این شرکت ها علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، دارای قیمت مناسبی هستند تا هر شخصی بتواند آن را خریداری کند. خدمات با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب این هاستینگ ها سبب شده میان کاربران محبوب شده و جز بهترین هاستینگ ها شناخته شوند. اگر برای خرید هاست قصد مشورت با متخصص در این زمینه دارید، می توانید با کارشناسان آیگن وب از طریق راه های ارتباطی مختلف از جمله تماس تلفنی و یا ارسال پیام در ارتباط باشید.

نا گفته نماند شرکت های بسیاری هستند که با ارائه خدمات با کیفیت طرفداران بسیاری دارند و معرفی نشدن آن ها دلیل بر خوب نبودنشان نیست. همانطور که گفته شد در این مقاله سعی کردیم صرفا تجربه خود را با شما اشتراک بگذاریم تا راحت تر بتوانید در خرید هاست تصمیم گیری کنید.

دقت کنید اگر حجم ترافیک وب سایت شما بالا است، باید از یک متخصص مشاوره دریافت کنید تا بررسی های لازم انجام شود و مناسب ترین هاست و سرور را به شما پیشنهاد دهد.

8. فعالسازی GZIP

احتمالا با واژه زیپ کردن (ZIP) فایل ها آشنا هستید. زمانی که بخواهیم یک یا چند فایل را فشرده سازی کرده و در حجم پایین تر نگه داری و یا ارسال کنیم از این قابلیت استفاده می کنیم.

امروزه وب سرورها نیز پس از فعال سازی GZIP، منابع سایت را فشرده کرده و سپس برای کاربران ارسال می کنند. این قابلیت باعث می شود حجم داده های ارسالی به کاربر کاهش یافته و در نتیجه سرعت لود سایت وردپرسی افزایش یابد. می توان گفت این عمل حجم اولیه سایت را از 30 تا 40 درصد کاهش می دهد. برای فعالسازی این قابلیت کافیست افزونه W3 Total Cache را نصب نمایید تا علاوه بر استفاده از GZIP، از قابلیت های دیگر آن نیز استفاده کنید.

علاوه بر استفاده از افزونه می توانید از پشتیبانی هاست سایت خود درخواست کنید GZIP را فعالسازی نماید یا می توانید از طریق فایل htaccess. به صورت دستی این قابلیت را بر روی سایت پیاده سازی کنید.

به دلیل اهمیت فایل htaccess. پیشنهاد می شود قبل از هرگونه تغییری یک بک آپ از سایت تهیه نمایید و اگر هیچ دانش برنامه نویسی ندارید، این کار را به یک متخصص و یا برنامه نویس حرفه ای بسپارید تا مشکلی برای وب سایت به وجود نیاید. متخصصان آیگن وب می توانند به شما کمک کنند تا بدون نصب هیچ افزونه ای تغییرات لازم در کدهای فایل htaccess. را ایجاد کرده و GZIP را فعال نمایید. برای این کار کافیست از طریق فرم تماس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

9. بهینه سازی دیتابیس (پایگاه داده)

پس از اینکه سایت طراحی و پیاده سازی می شود، با گذشت زمان اطلاعات زیادی در پایگاه داده ذخیره شده که ممکن است اصلا مورد استفاده قرار نگیرد. هرچقدر حجم این داده ها بالاتر باشد، سرعت باز شدن سایت کمتر می شود.

برای حل این مشکل باید دیتابیس را بهینه سازی کرده و اطلاعات غیر ضروری را حذف نمود. برای این کار می توانید از افزونه WP-Sweep plugin استفاده نمایید. رابط کاربری آسان این افزونه به شما کمک می کند به راحتی موارد اضافه و غیر ضروری پایگاه داده مانند برچسب های غیر استفاده، پست های حذف شده و… را پاک سازی کنید.

بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس
بهینه سازی data base (پایگاه داده)

10.  دریافت مشاوره فنی

برخی از سایت ها به دلیل حجم بالای داده و مشکلات فنی در دیتابیس دچار کندی سرعت سایت می شوند. برای رفع این مشکل لازم است نظر کارشناسی دریافت نمایید تا موثرترین روش برای افزایش سرعت لود سایت وردپرسی بررسی شود. متخصصان آیگن وب آماده پاسخ دهی به سوالات شما و ارائه نظرات کارشناسی جهت بهبود سرعت سایت می باشند. برای دریافت مشاوره فنی کافیست با شماره های موجود تماس حاصل نمایید.

معرفی ابزار بررسی سرعت سایت وردپرسی

برخی از افراد تصور می کنند مدت زمانی که برای باز شدن وب سایتشان منتظر هستند، برابر با مدت زمانی است که دیگران صرف لود سایت می کنند. در صورتی که عوامل بسیاری باعث می شود شما نتوانید از سرعت واقعی لود سایت آگاه شوید.

برای حل این مشکل و بررسی سرعت واقعی سایت ابزارهایی وجود دارد که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کرده و از بالا بودن سرعت لود سایت وردپرس خود مطمعن شوید. این ابزارها نه تنها میزان سرعت بالا آمدن سایت، بلکه موارد بسیاری را به شما گزارش می دهد. بهترین و معتبرترین ابزارهای تست سرعت سایت عبارتنداز:

1. ابزار Google PageSpeed Insights

Google PageSpeed Insights ابزاری است که توسط گوگل برای اندازه گیری سرعت سایت ارائه شده است. این ابزار سرعت وب سایت را در حالت دسکتاپ و موبایل بررسی می کند و سپس از صفر تا صد به صفحات وب سایت نمره می دهد. امتیاز کسب شده توسط این ابزار، هرچقدر بالاتر باشد نشان دهنده بالا بودن سرعت سایت است.

این ابزار راهکارهای افزایش سرعت سایت را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا پس از اگاهی از مشکلات وب سایت خود، بتوانید با پیاده سازی راهکارها به بهبود سرعت سایت خود کمک کنید.

نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که دریافت نمره 100 از این ابزار ممکن نیست وحتی بهترین سایت ها با بالاترین سرعت لود، حدود 70 تا 85 امتیاز از این وب سایت کسب می کنند.

نمره قابل قبول برای سایت های ایرانی با توجه به سرعت اینترنت امتیاز 60 می باشد. بهتر است سرعت لود سایت خود را به زیر 4 ثانیه در کشور هدف کاهش دهید تا به سرعت مطلوب گوگل دست یابید.

متاسفانه Google PageSpeed Insights برای کاربران ایرانی تحریم شده و قابل استفاده نیست. تنها با کمک نرم افزارهای ضد تحریم می توانید از این ابزار استفاده کنید.

2.  ابزار GTmetrix

این ابزار یکی از پرکاربردترین ابزارهای تست سرعت لود وردپرس می باشد. GTmetrix از A تا F به سرعت لود سایت شما امتیاز می دهد که شما می توانید با ثبت نام در این ابزار، یک حساب کاربری رایگان دریافت نموده و به راحتی وضعیت سایتتان را از 7 موقعیت جغرافیایی بررسی کنید.

به طور کلی این ابزار گزارشی از بخش های مختلف سایت مانند سرعت صفحات به صورت نمودار آبشاری در اختیارتان قرار می دهد. گزارش های تصویری باعث می شود بتوانید راحت تر و دقیق تر سرعت سایت را آنالیز کرده و اقدامات لازم را جهت بهبود آن به کار گیرید.

بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس
ابزار بررسی سرعت سایت وردپرس

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تمامی روش های کاربردی و موثر را برای شما شرح دهیم تا بتوانید به راحتی سرعت سایت وردپرسی خود را افزایش دهید و کاربران بسیاری را به سایت جذب نمایید. در صورتی که در انجام این مراحل دچار مشکل شده و یا نیاز به دریافت راهنمایی داشتید، می توانید با کارشناسان آیگن وب تماس گرفته و پاسخ مشکل خود را از متخصصان فنی دریافت نمایید.

Share this post with your friends

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزایش سرعت سایت وردپرسی

افزایش سرعت وردپرس | چگونه سرعت سایت وردپرس را افزایش دهیم؟

امروزه افزایش سرعت سایت وردپرسی از اهمیت بالایی برخوردار است و صاحبان کسب و کارها به دنبال یافتن راه های افزایش سرعت سایت وردپرسی هستند. برای بالا بردن سرعت سایت وردپرس روش های بسیاری مانند استفاده از CDN، بهینه سازی تصاویر، فعالسازی GZIP و… وجود دارد که هر کدام در جایگاه خود بر روی سرعت سایت موثر است. در ادامه تمامی راهکارهای افزایش سرعت سایت وردپرس را به طور کامل توضیح می دهیم.

مطالعه بیشتر
بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس

بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس: صفر تا صد افزایش سرعت بارگذاری

امروزه بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس و جذب مشتری دغدغه اصلی صاحبان کسب و کارها می باشد. دلیل اهمیت افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس، ارتباط مستقیم آن با بالا بردن بازدیدکنندگان سایت و در نتیجه تعداد مشتریان می باشد. گوگل اعلام کرده اگر قصد بالا بردن بازدید سایتتان را دارید، باید راهکارهای افزایش سرعت باز شدن سایت را پیاده سازی کنید تا پس از جلب رضایت کاربران، رتبه بیشتری نسبت به رقبا کسب نمایید. و اما ترفندهایی که در این مقاله برای افزایش سرعت بالا آمدن سایت بیان می کنیم شامل بهینه سازی تصاویر، استفاده از CDN، بهینه سازی دیتابیس و… است.

مطالعه بیشتر
افزایش سرعت وردپرس بدون افزونه

افزایش سرعت وردپرس بدون افزونه: آموزش کامل

در سال های اخیر به دلیل اهمیت سرعت سایت وردپرسی، صاحبان وب سایت برای افزایش سرعت سایت خود به دنبال راهکارهای موثر هستند. به همین جهت ما تصمیم گرفتیم در این مقاله راهکارهای افزایش سرعت وردپرس بدون افزونه را برای شما شرح دهیم تا بتوانید به راحتی مشکل وب سایت خود را شناسایی و آن را رفع کنید. راهکارهایی مانند استفاده از CDN، استفاده از هاست یا سرور مناسب، فعالسازی GZIP و… همگی راه های افزایش سرعت سایت هستند که می توانید بدون نصب هیچ افزونه ای بر روی سایت اعمال کنید. برای آشنایی بیشتر با هر یک از راهکارها تا انتها با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر
افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی: معرفی بهترین افزونه ها + توضیح کامل

امروزه افراد مختلف به دنبال بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس هستند تا سرعت وب سایت خود را بالا ببرند. همانطور که می دانید، سرعت سایت تاثیر بسیاری در جذب مخاطب و افزایش مشتری دارد و باید توجه ویژه ای به آن شود. بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرسی شامل موارد زیر می باشد که در ادامه به طور کامل توضیح داده می شوند:
افزونه LiteSpeed Cache،
افزونه WP Rocket،
افزونه WP Smush،
افزونه WP Fastest Cache،
افزونه WP Optimize

مطالعه بیشتر
افزایش سرعت سایت لاراولی

افزایش سرعت سایت لاراولی: راهکار های عملی و 100% موثر

امروزه به دلیل محبوبیت گسترده لاراول، افزایش سرعت سایت لاراولی اهمیت بالایی پیدا کرده است. همانطور که می دانید لاراول فریمورکی است که برای ساخت وب سایت و اپلیکیشن مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف وردپرس، جوملا، دروپال و… برای افزایش سرعت سایت لاراولی نمی توان از افزونه ها استفاده کرد. به همین دلیل ما این مقاله را به معرفی راه های بالا بردن سرعت سایت لاراولی مانند بهینه سازی تصاویر، استفاده از CDN، فعالسازی GZIP و… اختصاص دادیم.

مطالعه بیشتر
افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت: آموزش کامل + ویدئو رایگان

افزایش سرعت سایت یکی از عوامل تاثیرگذار بر سئو سایت و جذب مشتری است. پس اگر می خواهید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید، باید ترفندهای افزایش سرعت سایت را با دقت بالا مطالعه و بر روی سایت خود پیاده سازی کنید. در ادامه به پاسخ سوال “چگونه سرعت سایت را بالا ببریم” می پردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید:

مطالعه بیشتر
افزایش سرعت سایت وردپرسی در موبایل: راهکار های کاملا موثر

افزایش سرعت سایت وردپرسی در موبایل: راهکار های کاملا موثر

امروزه به دلیل استفاده گسترده از تلفن های هوشمند، افزایش سرعت سایت وردپرسی در موبایل اهمیت بالایی دارد. برخی تصور می کنند تنها ریسپانسیو بودن سایت کافی است و به افزایش مشتری کمک خواهد کرد، در صورتی که باید به بهبود پروفرمنس سایت در موبایل نیز توجه بسیاری شود.
راهکارهای متفاوتی مانند بهینه سازی تصاویر، فعالسازی کش، بروزرسانی سایت و… برای افزایش سرعت سایت وردپرسی در موبایل وجود دارد که اگر تمام موارد بر روی سایت اعمال شود، افزایش سرعت چشمگیری را شاهد خواهیم بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با این راهکارها به طور کامل آشنا شوید:

مطالعه بیشتر
افزایش سرعت سایت های شلوغ: راهکار های تست شده و موثر

افزایش سرعت سایت های شلوغ: راهکار های تست شده و موثر

در سال های اخیر گوگل برای افزایش رتبه یک وب سایت توجه ویژه ای به سرعت آن دارد. به همین دلیل افزایش سرعت سایت های شلوغ به یکی از دغدغه های سئوکاران تبدیل شده است. برای افزایش سرعت سایت راهکارهای بسیاری مانند بهینه سازی تصاویر، استفاده از CDN، استفاده از هاست یا سرور مناسب و… وجود دارد که با رعایت آن ها می توانیم تاثیر بسیاری در سرعت سایت خود بگذاریم و رضایت مشتریان را جلب کنیم. در همین راستا ما این مقاله را برای ارائه راهکارها آماده کرده ایم.

مطالعه بیشتر
پشتیبانی فنی سایت وردپرس چیست؟

خدمات پشتیبانی سایت وردپرس ( لیست خدمات پشتیبانی سایت + ویدئو رایگان)

خدمات پشتیبانی سایت وردپرس توسط تیم سازنده‌ی سایت های وردپرسی …

مطالعه بیشتر
خدمات پشتیبانی سایت وردپرس شامل چیست؟

پشتیبانی فنی سایت چیست؟ پشتیبانی فنی وردپرس – خدمات پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی سایت به سلسله فرآیندهایی گفته می‌شود که مشتریان …

مطالعه بیشتر
به بالای صفحه بردن