طراحی سایت

امروزه با توجه به تغییر بسیاری از کسب‌ و کارهای سنتی به سمت کسب‌ و کارهای اینترنتی، طراحی سایت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند؛ مخاطب جذب کرده و به مشتری وفادار خود تبدیل کنید.

طراحی سایت وردپرسی

وردپرس یک بستر ایجاد وب‌سایت رایگان و منبع باز است و یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که با PHP نوشته شده و از پایگاه داده MySQL استفاده می‌کند و ساده‌ترین و قدرتمندترین وبلاگ‌نویسی و سازنده وب‌سایت در حال حاضر است.

طراحی سایت اختصاصی

این نوع وب‌سایت‌ها بر اساس نیاز مشتری و بصورت اختصاصی برنامه نویسی می‌شوند و طراحی گرافیکی وب‌سایت از صفر تا صد مطابق با سلیقه و نظر مشتری پیاده سازی می‌شود.

طراحی سایت php

php محبوب‌ترین گزینه برای ساخت انواع سایت‌های استاتیک و دینامیک است. بیش از 80% درصد سایت‌های جهان با php طراحی شده و کدنویسی شده است و بسیاری از تجارت‌های آنلاین معروف مانند فیسبوک، یاهو، ویکیپدیا و غیره از این زبان برنامه نویسی استفاده می‌کنند.

طراحی سایت #c

زبان سی‌شارپ یک زبان کاربردی، راحت و مدرن و سطح بالا و دارای قابلیت انتقال است‌. این زبان چند منظوره است و همین  ویژگی باعث شده از آن برای برنامه نویسی اپلیکیشن‌های تحت وب، ویندوز و بازی‌های اندوروید، آی او اس و ویندوز استفاده کرد. برای طراحی سایت با سی‌شارپ باید تکنولوژی asp.net را به کار برد. با سی‌شارپ میتوان یک سایت حرفه‌ای و قدرتمند را طراحی کرد. سایت‌های معروفی مانند دیجی‌کالا. ایرنسل، ورزش‌سه با سی‌شارپ طراحی شده‌اند. 

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت با توجه به خواسته ها و نیاز های شما از وب سایت متفاوته با ما تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم.

بله بعد از طراحی سایت آموزش کامل در اختیارتون قرار میگیره و هر سوالی داشتید ما راهنمایی میکنیم

دسترسی 24 ساعته برای کاربر، دسته بندی محصولات و امکان جستجو پیشرفته، سبد خرید، اتصال به درگاه بانکی، طراحی اپلیکیشن در کنار سایت، دسترسی آسانتر برای ویرایش محصولات و امکانات سئو و …

دلایل مهمی است که به سبب استفاده آسان برای کاربر جذاب بوده و در نتیجه مشتریان و بازدید کنندگان از وب سایت شما افزایش میابد

 مدت زمان طراحی سایت بستگی به امکانات و ویژگی های مد نظر شما دارد

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

با ما در ارتباط باشید

به بالای صفحه بردن